Tuesday, March 21, 2006

EQ高的鴕鳥

唔知係咪個人大咗,連佔有欲都變得貪心起來,
我一向都自誇自己EQ高,
跌咗錢我會諗:有另一個執到的會人得益,算數;
返學過橋大塞車我會諗:算啦,四年以來都係得一兩次啫;
其實...是不是很鴕鳥?

失去的,得不到的,我會找理由讓自己釋懷,
然而並不是每次都有效;
縱然藉口找盡,得不到就是得不到,
不甘心的感覺仍然強烈地存在,
沒有心痛,只是心有點酸~

如果單單只是好勝就好了,
至少當失去新鮮感後,就不再值得我望一眼。
怎麼辦?怎麼辦好呢??


家姐形容我的失常為:“畢業前焦慮症”或者“畢業前抑鬱”甚麼的,
你明明知道唔係,都俾個藉口我落台,
真係好姊妹。

1 comment:

Anonymous said...

沒事吧你?!
我識的叻叻唔係甘個噃~~
come on~come on!!
拿出以前的魄力啦~
提起精神嘛!!!