Tuesday, October 23, 2007

攻心計

尋日去威尼斯人做嘢時,
無意間見到朋友的舊同事M小姐,
我倆其實互不相識,但我認得佢;

呢世界自私的人很多,
畢竟自私是人的天性,
沒有人會太過怪責你的自私,
不過太過攻心計,想盡辦法算計身邊的人,
從中得到利益,真係好唔要得!

如果真係得到利益都還好,
但大部分都似乎在做損人不利已的事,
而且最終一定會被人發現,
我唔會天真到認為甚麼惡人惡報/壞事做不得的~

朋友的經驗告訴我,
被人發現的人通常屬於機心重,但手段低的人,
好心啦...一係就唔好做,做咗唔俾人知咁先算叻囉!

印象中被人暗算得最甘的可算是大學時的一件事,
但嚴格來說應該係俾朋友出賣,
事後沒有絕交...甚麼的,但一個教訓令我看清一個"朋友",
應該算係抵咗呱~
但我最嬲就係,佢出賣我,但自己卻無得益,咁為乜要咁?我被出賣得幾無價值!!

To那些遭人暗算過的朋友/陌生人,
小人的確係防不勝防,
但同佢鬥長命不失為一個反擊的方法,
當然,你不屑和小人交手就除外;

2 comments:

小管家 said...

"但同佢鬥長命不失為一個反擊的方法"
最近因為同事間的事令我有點煩惱,不過我會調整自己工作方式,始終唔係自己錯就唔好理太多,我要做好自己先得!

Janet said...

小管家,
其實你自己都心知發生咩事,
對你有信心~知道如果處理~
目前,安心放你的大假好了!
^^