Thursday, December 20, 2007

中哂!

今日工作量多,但大致順利,
基本上準時放工返屋企食飯;

返到屋企,
亞媽煮飯,
我同老豆係個廳到睇電視,
我老豆睇電視有好多令人火滾的壞習慣:
例如一定要負責攞住個遙控,
然後不停咁轉台,
我敢斷言同老豆睇電視的九成時間,
每個台畫面的停留時間絕對不超過五秒,
除非係佢睇開的電視節目,基本上一家人一齊睇電視,
絕對可以用"怨聲載道"去形容個刻的局面,
如非其他人無癮決定唔睇,
就係老豆受制於群眾壓力下,
乖乖轉讓轉台話事權;

今日返到屋企,
老豆無係咁轉台,
但一如既往按照個人意願和猜測,
係咁估啲劇情,
即係典型的屋邨師奶,又要睇又要閙;

講返正題,
佢少有咁評論電視劇的三角戀情節:做乜啲人係要搞到咁繁複...她同他鐘意咪一齊囉,唔結婚咪早啲分開囉...乜乜物物...
我禁不住回嘴:咁啲師奶係鐘意睇呢啲嘛,唔係電視劇邊有得追啊!順便加多句:如果感情真係咁簡單,就死少好人;

可能上一代的人處理感情比較簡單,
感情網絡都無而家咁繁雜,
只有喜歡和不喜歡,要不要結婚,沒有所謂的三/四角戀,
喜歡人只會選擇一些可以喜歡的人,
沒有條件/不可能發展的,就不會去想,
正如家族中有些長輩,
就算不喜歡,嫁了娶了,就會安心立命於已成的事實和關係,
是認命還是迫於無奈就不得而知~
所以囉~舊一代的人相對而言似乎比較知足;

記得細個時,
老豆有一次同我係街度,
好認真咁指住一個肥腫難分的師奶靜靜雞同我講:呢個女人差啲做咗你亞媽!

撇開物理和生物的科學,
細細個的我,
望住個個師奶,
點都想像唔到,
我會叫佢做亞媽;

另外,楊怡真係做得好好,
好有身同感受feel!

==================
推介一個從Friend Link的BLOG:袁彌明-不平則鳴
講真,佢俾我印象係一個靠"騷胸"上位的落選港姐,
睇佢個Blog唔係要窺探明星的私人生活,
純粹係欣賞她作為娛樂圈人少有的敢言和率直;

3 comments:

Anonymous said...

有時鐘意睇個d 劇集都係因為大家有共鳴。
就以感情黎講,
記得阿媽個個年代ge感情戲主線通常係圍繞d 屋企人反對,唔夠門當戶對呀甘!!
而家個年代係多角關係,散黎散去有甘亂得甘亂...唉...

Janet said...

ivy,
以前父母反對二人交往的劇情,
而家睇到會笑到想死;

有可能十年廿年後的人,
同樣覺得今天的多角戀唔符合潮流,搞得更雜亂也說不定~

Anonymous said...

依家D戲興多角戀情呀
因為唔搞得複雜d無戲可以撐到十五集丫ma