Saturday, December 22, 2007

前置X'MAS

一年一度聖誕,反而今日到山頂做嘢時才占染到少少聖誕氣氛,
市面見到的一切,除了氹你買嘢的之外,其餘都係做俾澳門的米飯班主睇,好假!








這個聖誕老"婆"係一位葡藉的女孩子扮的,今日企佢係旁邊,睇住佢向病房裡的小朋友,給予一個溫暖又乾淨的擁抱,看得我好羨慕;




多謝Jojo台灣的手信,我好鐘意~我會好好珍藏;


















至於這個,相信也是可一不可再,我都會好好保存;

==========================
祟拜-梁靜茹

你的姿態你的青睞 我存在在你的存在
你以為愛就是被愛 你揮霍了我的崇拜

我活了 我愛了 我都不管了 心愛到瘋了恨到算了就好了
可能的 可以的 真的可惜了 幸福好不容易怎麼你卻不敢了呢

我還以為我們能 不同於別人
我還以為不可能的 不會不可能

你的姿態你的青睞 我存在在你的存在
你以為愛就是被愛 你揮霍了我的崇拜

風箏有風海豚有海 我存在在我的存在

所以明白 所以離開 所以不再為愛而愛 自己存在 在你之外
===========================

多謝李珊狄的介紹,
寫得好細膩,難怪你話好啱我聽;

4 comments:

小管家 said...

好正既Mario啊...
最快要下年中先返台灣,我都想買返隻呀...

Anonymous said...

估唔到你都有一隻輕鬆小熊的珍藏品呀
小心保存呀...唔見左唔好懷疑我WO^^

Anonymous said...

我見到妳一個五月o既post,我想問吓妳係唔係響澳門做關於法證工作架?
如果係的話可唔可以話我知…
1. 有啲咩野書可以介紹我睇而嗰啲書係澳門法證部門會用作參考或推荐?
2. 澳門使用o既中文法證詞彙係根據台灣?大陸?定係香港標準?
我有一位澳門朋友想參加澳門法證部門o既考試但係佢響英國讀書,佢又唔知考試究竟係唔係一定要用中文,我見到妳五月個post覺得妳或者可以幫到佢…
唔該晒~

Janet said...

小管家,
去台灣記得幫我買多個~哈!

sandy,
係呀...雖然輕鬆小熊唔係我最愛,但意義大於一切;

留言的朋友,
抱歉,我不是做法證工作,只是對法證有少少興趣,對司法部門的考試程序和內容也不清楚,所以幫不了你;^^