Saturday, January 05, 2008

展望新一年

冷落了這裡好久,真抱歉;
大家近半月紛紛忙著檢討過去一年之際,
我也順便講下近日在腦海中盤旋得最頻密的問題;

其實成日有人話我串,
但我想澄清一點,
串...大部分時間都屬心直口快之言,
真正的串...是對著神憎鬼厭之士的不留餘地,
我諗我把口真係越來越毒,
可能部分說話都幾具殺傷力;

雖然有前輩話:唔得罪人唔係好記者,
但對於所有朋友/家人/同事,
如果真係得罪,先講聲抱歉 ,
呈口舌之快,很多時都係自己唔著數;

新的一年,
期望各位提點小妹學會慎言,
二零零八年,共勉之;

3 comments:

Anonymous said...

串,妳惦算串呀,我覺得妳仲未夠串,再串啲仲好。串=講實話、且一般人誤鍾意聽,但講實話不是錯,尤其現在肯講實話的人越來越少,妳肯講實話這份真,實在難能可貴。不用怕繼續講實話,我支持妳,串又惦呀,最緊要串誤串得起,同埋有冇道理。
叔叔

小管家 said...

其實一個人串唔串都唔緊要,最緊要係出自內心.出來工作後發覺身邊的人比讀書那些更假,有時假得很恐怖.所以串都係一種發自內心既感覺黎既,有時唔錯架哈哈~
08年共勉之~

Janet said...

叔叔,
哈~我幾時都話你哋縱容我0架啦,搞到今日成日得罪人,你哋都要付少少責任:p

忠言逆耳,這個我是明白的,唔係個個人都願意聽真話之餘,更加唔係個個人都有品忍住唔發難的;

小管家,
串,通常都係出自真心的;你講得0岩,臭串總好過啲人勁假!令人連串佢的意慾都無~