Saturday, July 19, 2008

活在當下

天氣很熱很悶焗,
今日下午在噴水池等做嘢時,
主辦單位又遲埋位,
搞到大家係街上乾蒸大半個鐘,
將所有可以講出口的粗口都講了幾次,
(太熱喇…要宣洩吓嘛…)
終於埋位做嘢。

結果,扑咪期間,睇住一大舊烏雲游過嚟新馬路,
扑完咪,即落雨。

日曬雨淋,名副其實的。

想不到電台行家小雲係space閙得仲勁,
除了天氣,採訪時又會無辜承受很多不明所以的冤屈氣。






























今日得知一位相識不久的朋友患上很嚴重的病,
很突然,有點難過,有點不知所措,
還有更多的心痛。

雖然相識不久,
但已經領教過我的大懵和白痴,
上次食嘢無錢俾,
佢係第一個問我係邊的朋友,
一個對朋友極好的義氣仔女。

既然安慰的說話無實際療效,
不如還他一個安靜的空間,
只好默默地等候治癒的消息。

如果你還有來這就的話:
「撐你,加油啊!等你結婚請飲架!」
還有你欠我的盛記白粥!



講起活在當下的問題,
忽然了解今天的我們,
都缺乏了不顧一切的勇氣,
凡事想得太多,顧慮太多。


講到呢一句,
我係覺得+承認自己無膽囉。

2 comments:

Anonymous said...

我亦都好高興認識到你依位大頭蝦既好友~
在四川的幾日中~ 你已成為我心目中的一名好好的娛樂部部長. 係比我娛樂果種... 哈~
anyway!!! 我一定會請你食返餐盛記既~

Janet said...

哈,
娛樂到你絕對係我的榮幸啦,
餐盛記等你好返至食,
仲要食大佢~
(點食大...即係叫二十樣嘢,每樣食一啖...哈哈~)
^^