Wednesday, January 14, 2009

祝福您們

習副主席旋風式抵澳,
走訪全澳咁滯,不知幾咁好精力,
難為連場奔波的行家。
去一場又講幾句,
走一場又嗡兩句Slogan,
驚玩你唔死。

人手安排是一個問題,
原來無得去現場,問題仲大,
對我來說,唔係現場,寫出嚟點都係差少少現場感…
更何況係電子傳媒,
要Take shot要收聲,
要來來回回奔走駁返條聲。

剛剛看到電台小雲的描述,
電台一眾同事追訪習主席的情況,
四個字:集體崩潰。

適逢剛剛有同事離開團隊,
確實是很影響士氣。

我以前都會咁諗,
都會唔開心好耐。

不過華女話,
離開新聞界對當事人來說,
是考慮後覺得較好的決定,
日後當她也離開新聞界時,
要我一定要好好祝福她。

有人近期教會了我一件事,
任何一個決定都是當事人覺得當時最好的選擇,
所以,日後有行家離開新聞界,
我也會笑著祝福你們找到新天地。




.

No comments: