Sunday, November 08, 2009

近月做了些甚麼?

新鮮滾熱辣,剛到手的新歡,
幾型仔~~




上個月,阿月終於做了人妻~




還有嘉希的婚禮,久別重逢不少朋友




同大伙兒去了海洋公園哈佬喂~過了開心的一晚~多D人去開心好多~!






哈佬喂之行仲食了好好味的辣蟹同瑞士雞翼





傳媒大伙兒還組織了很多活動,包括和JOJO慶祝生日,玩層層疊的癲喪K局







還有為月尾生日的呂先生慶生,雖然蛋糕不是我買,但好好味~





不要以為我整天都在玩,我也有在好好工作的。

我的枱和電腦~

對...還有飲之不盡的維他奶和可樂~

與曹主席最後的一攝,新議員上任後,大伙兒行家都懷念曹姑媽的魄力,希望劉主席快點上手。









5 comments:

Chris said...

好羨慕呀,可以同姑媽影相~~我都好想呀~~ ^O^

CynthiaHo said...

好忙碌又好充實ge社交生活!

SANDY said...

點解有飲之不盡的維他奶同可樂呀..怪唔得你圓潤了

moon said...

十月份上半個月真係好忙好忙好忙,而下半個月就玩得好din,好開心....

小管家 said...

嘩,MAC機,好勁呀,搵我買有折嘛哈~