Saturday, December 31, 2005

意外的聖誕節禮物


今年收到意外的聖誕節禮物,
就是Flora and Edwin親手整的曲奇餅同埋朱古力.

當Flora親手交這份包得美美的禮物給我時,
真的感到份外驚喜及貼心;

這不僅包含他們對我的心意跟體貼(哈~佢哋憐憫我今年聖誕做孤兒女...)
還是他們二人甜蜜的見證.

由於太感動,係度真係好想同佢哋講聲:
"喂!死野~你哋快d啦埋啦~我等咗你哋好耐喇!"

私人用語,大家請勿對它的粗暴見怪!

4 comments:

塵凡 said...

好味~

Janet said...

期待你的朱古力及曲奇...
雖然我仲欠你金沙!
^^

塵凡 said...

一次過於二月十四交換吧!XD

Janet said...

二月十四號畀...
我驚你唔敢要,但仍然非常地期待中...