Wednesday, February 08, 2006

今時唔同往日矣~


今日早上出門前,在廳間走來走去之際,
電視正播出一齣不知名的舊片子,但有張國榮、梅艷芳同張曼玉。

話說張曼玉對男友(張國榮)及前男友不知如何選擇,又在張國榮苦苦糾纏下,於是便提出在地鐵站內玩“緣份遊戲”喜歡張國榮又富有的梅艷芳在私家偵探的報告下,遂即前往參一腳。

有幾個Cue我覺得令我有點...
1. 當張國榮十分鐘後跑下去地鐵站,打算掏出散紙買地鐵飛時,原來身上無銀仔,心急的他只好冒險地“跳 閘”當然即時被地鐵職員截停:“先生先生,你做乜衝閘呀?唔得咁樣喎,你應該返過去買飛先入得嚟。”說著說著,就把一整排地鐵閘最邊、約一米高的玻璃閘打開(而家香港地鐵站應該沒有了),讓張國榮返回去。


2. 正當沒有散銀、又被職員趕回去的張國榮不知如何是好地站在地鐵閘前,排在他後面的陌生婆婆拍拍他的肩頭,說:“你無錢搭地鐵呀?一係我借住畀你先啦,(張國榮正要拒絕)得啦得啦!過幾日有先畀返我。”幸好梅艷芳出現了,及時打救了心急如焚的張國榮-但她也很誇張,打開銀包成疊一千蚊紙畀他攞,當然浪漫的安排是她早已買了兩張“八達通”幫幫張國榮的同時也決定加入他們的“緣份遊戲”行列。


3. 結果張國榮沒找著張曼玉,反而先讓梅艷芳遇上張曼玉在地鐵出口電梯上的背影,於是她猛地按停扶手邊的掣,電梯停了;梅艷芳被電梯上的人咒罵了一頓,也成功留住了張曼玉,她向張曼玉訓完了一番“如何不懂珍惜張國榮這種好男人”之類的說話後,地鐵職員再次出現:“小姐係咪你整停部lift?麻煩你跟我返去同站長解釋吓原因,請過嚟呢邊。”便請走了梅艷芳,把餘下的舞台交給張曼玉。


這時我再也忍不住說:“乜以前D香港人咁好,咁有禮貌嘅咩?”同我一齊睇電視的母親就話:“係呀!以前D香港人真係好互助互愛架!後來D新移民落到嚟,呃得人多先搞到而家D香港人咁冷漠咋嘛!”
嗯...雖然我對我亞媽的解釋有保留,但不要說話香港,現在那裡都是一樣的冷漠,但我看這齣戲時也感到很不可思議,有禮貌、互助互愛的香港和澳門會是怎樣的面貌呢?


可不能怪我對香港和澳門人的冷漠和無禮感到正常,原因是...這齣也真不是這個年代的戲(估計至少有十年以上),相同的故事,在現時大概會這樣發展吧:

1. 衝閘的張國榮會即時被“實Q”夾走,下一站...警察局。
2. 被擋著過地鐵閘的老婆婆會把張國榮臭罵一頓:“咪鬼阻住嚟啦,知唔知人哋趕時間架?搵食行遠D啦!”
3. 按停電梯的梅艷芳同樣會被人夾走,事件造成多位電梯上的人受輕傷,應該會見報,分分鐘趕得切出無線夜間新聞。

最大差別的一點是,喜歡張國榮的梅艷芳點會咁好心撮合他同張最玉呢?係今時今日一定會扮重傷或扮暈,令到張國榮局住送佢入院,玩唔到緣份遊戲,追唔返張曼玉。

唉!真係“今時唔同往日”呀!

圖片來源:http://hk.geocities.com/paul_620hk/Paul12.jpg

4 comments:

Anonymous said...

我比較鐘意個呀婆....好搞笑~~waka~

Anonymous said...

“先生先生,你做乜衝閘呀?唔得咁樣喎,你應該返過去買飛先入得嚟。”呢句對白如果由拍周星馳《功父》裡面o個位金絲眼鏡先生黎講,一定好掂!!

太皮 said...

因為我老細將o的股份送曬畀你老細,所以你老細有九十九個百分點,我老細得一個百分點,你可以問你老細餘下一個百分點是誰的

Janet said...

咁大方?
送哂畀人?