Sunday, February 17, 2008

好味到癲~!!

早前在網上無意間發現網友介紹的一間餐廳,
招牌菜是我的最愛---雞翼!!
早兩日放假終於有機會一試,
位於尖沙嘴加連威老道,
路痴如我都能夠輕易循地鐵出口和路牌搵到餐廳所在地,
證明地點十分易搵~

價錢偏貴,但物超所值!
餐廳應該有好耐歷史,
但尚算乾淨,氣氛亦十分好~
本人推介必試之作;

值得一提的是,餐廳有報紙供應,
但不是大眾口味的東方和蘋果,
而是明報和星島,
可見餐廳主力迎合斯文顧客;

由於網友力斥餐廳的中年亞叔侍應態度奇差,
去的時候心裡早已打定底,
但其實未有出現網友所講的情況, 
我睇完報紙,都有人主動幫我擺返出面個書架到;

係我坐低的頭十分鐘期間,
一名典型港女不斷以嚴重打擾到起碼兩至三枱人的聲浪與友人談話,
十分鐘內從未間斷...煩到啊...(係喇係喇...知你買咗個萬四蚊嘅名牌手袋喇!)

我要求調枱,
一眾亞叔侍應都未有表現不耐煩,
十分好~!























好味到癲的瑞士雞翼,招牌菜~



















即磨咖啡,超超超香濃,平時茶餐廳飲開個啲...唔該行埋一邊;



















超軟的餐包+香滑牛油+足料的牛尾湯...超飽的set~



















餐廳環境,我聽到有人係度預訂情人節晚餐~帶女朋友來食飯,一啲都唔失禮;


=========================
同場加演,超嗲人的小貓,
不過雙目被人類弄到殘廢,
不能視物;
























年青並非做錯事的理由和原因,
而是別人願意給予你們重新改過的體諒,
就算你們從今改過,
以後不再重犯相同的過失,
但你們曾經糾黨殘殺過一條無辜的小生命,
亦將會是伴隨你們一生一世的事實,
是你們人性中永不能被抹去的陰暗一面;

只有十多歲的你們,
僅願今後好自為之;

1 comment: