Wednesday, April 16, 2008

瑣事

近日先後收到意料之外的禮物,
全部都是我喜好的東西,
Thx珊狄、東、華女&JO JO~
(^@^)------>(Thank you Kiss~)

呢隻亞暴好厲害的,
整個身體分成三截,
每一截都可360度旋轉,
難度超高的動作都做到~
勁!!


















































親身示範...






















至於鬼太郎系列,
源於被JOJO傳染的瘋狂扭蛋癮,
當時花費了都幾多錢,勁扭鬼太郎機,
最終都扭唔到鐘意個一隻,
直至我懷疑個一隻所謂的特別版可能不存在後,
先至放棄無再扭;























不過扭蛋的過程真係一件好開心的事,
麻煩在唔知點處理扭到的玩具。

之前扭到的十幾隻鬼太郎公仔,
全部轉贈給某人,
不知道有被沒有好好保存。






















草餅開始變得大隻喇,
爛玩的性格亦表露無遺,
我懷疑佢有過度活躍症,
一隻好似唔會累唔怕死的貓,
仲超惡啊~!

反而洛B+卓B變得無乜精神,
不是被玩謝了呱……
有啲似面對親生女同養女的兩難感覺。




















好多行家因為要揹機/夜訓/少運動/長期對住電腦等等成因,
搞到肩頸膊頭都有定期疼痛的問題,
算是行內職業病的一種吧!

近日因天氣潮濕,
膊頭和頸椎再度疼痛,
咁唔知算唔算未老先衰...
未到最痛的一刻,
都唔打算去做針灸,
我唔想睇醫生睇上癮;




從來都沒有在街上左顧右盼的習慣,
不會真的這樣遇上吧…
玩我咩…
多得二百多度近視在晚上等同視而不見,
唔肯定…就當唔係…。

No comments: