Friday, April 25, 2008

出行台灣之...O 哂 嘴...

今次同兩位好友Bady結伴出埠到台灣,
Sandy Bady的行程安排超厲害,
除受天氣影響外,
行程完成率達到百分之九十以上,
總之一字:勁!
當然唔少得Ivy bady發揮"地圖人"的神能,
行少好多冤枉路;

身處台灣之中,
事前已知有答問大會,
都估到好多派錢政策;

點知...我們偉大的特區政府,
果真貫徹執行"派錢"的動作...
聽到消息後,即刻"O"哂嘴.......
----(*O*)-----



真係......相對全球的福利政策(如果呢項都算政策的話),
肯定堪稱一"絕"!
特區政府的智囊團...唉...無眼睇~
真係江郎才盡到要走投無路的這一步嗎?

台灣當地翌日的新聞都有報道,
還用一副豔羨的態度,
但我們看到...只有一種好丟臉的感覺;


好老實,派到嚟,無人會唔要,
莫講話派,
就算係要爭,
我都會碌埋去搶過,
不過呢次真係做得好肉酸;


返到嚟好幾個人問我feel唔feel到台灣地震,
.......乜地震咩????
不過有一晚係酒店,
Sandy Baby話覺得地下有少少震,
莫非就係個次?

2 comments:

Anonymous said...

你講起地震...個晚其實真係震左好耐,我已經觀察左一陣先同你地講,當同你地講時,我心裡都有閃過會否是地震的理頭,不過見你地都話feel 唔到,我就只好當係我行得耐...自己隻腳震

Janet said...

不過人地話感受地震的感敏度因人而異,如果俾著我同FiFi咁,乜都feel唔到,咁應該會係早死個批....哈哈...