Sunday, April 27, 2008

三小花出行台灣之.淡水漁人碼頭篇

上次我同小活/JOJO去台灣,
都打算去漁人碼頭,
點之坐錯船去了一個不知名的地方,
今次仲俾我發現,
上次我哋去個個目的地,係唔使坐船....
而且徒步好近就到....(="=)
十分搞笑;

今次成功去到漁人碼頭/情人橋,
超靚!!
值得一去再去的地方;

當然還要配合天氣和時間啦,
當日係台灣五日唯一一天係好天氣,
運氣不俗的我們到黃昏都未去到,
最終都俾我哋趕得切日落前的Magic moment,
超開心!















3 comments:

Anonymous said...

睇黎你玩得好開心喎^^我去到台北, 都無去過情人橋

Anonymous said...

點解你同ivy baby都可以影到個天咁籃...唔制!

Janet said...

MAGGIE,
無去情人橋唔緊要,同情人去一樣可以補返數~
^^

珊狄,
搵軟件搞一搞佢...