Monday, May 12, 2008

牙痛兼地震

呢兩日feel到口腔左邊牙癢癢,
點知今日發現竟然係上下一齊爆智慧齒,
慢慢就覺得佢開始發炎,
左邊面仲有少少腫脹起來,
好痛,
不是劇痛,但那種痛令人好忟憎;


香港的行家朋友知悉我剛從四川回來,
下午三時即刻通知我地震的消息;

大家都話我哋好彩,
可以趕得切返澳門先出事,
但汶川這個地方我們都住了一晚,
又係個度睇了可愛的大熊貓,
很擔心牠們的安危;

佢哋好懶ga!!
個日入去兩個幾鐘,
只係見佢哋食同玩...食同玩...仲有食嘢同埋玩...
唔知佢哋識唔識逃命,
好擔心佢哋震緊仲係掛住食;

不過JoJo話,
動物或者蛇虫鼠蟻有預知大自然的能力,
早在天災發生之前,佢地已經開始有異常的舉動,
希望佢哋安全啦~

還有那邊好好的接待人員/曾經為我申張正義的領導/還有年輕的美女導遊,
希望大家都安全!!

仲有我係汶川當地寄了很多postcard給各位親友,
現在有可能收不到了,
心意寄了就好,收不到請大家不要見怪;



呢張相好好,
兩者都貼到題;

4 comments:

Unknown said...

剛到過的地方卻有災難,真令人唏噓!

Anonymous said...

所以話,澳門人真係好幸運

Anonymous said...

澳門是一塊福地.四季明顯又適中~
沒有雪災更沒有地震。
卻有一些不知足的人士每天都聲多多~

Janet said...

WONG,
係呀...除了唏噓,仲好心酸,
唔知個邊的朋友有無事,
聯絡唔到;

太皮,小雨:
澳門不嬲都係福地,無乜天災,但人禍就大把;
人是很犯賤的東西,一定要靠別人的不幸來彰顯自己的幸福;