Thursday, May 15, 2008

牙痛兼地震.二

是日放假,
昏迷式的睡去了半日,爽!
不過醒來後卻發現左邊臉像豬頭般腫了起來,
其實不算是很痛很痛,
但腫哂...點見人,
好啦,聽日再係咁就take大家的advice去睇牙醫。

醒來後吃了係台灣買回來的杯麵,
而家只可以用右邊的牙食嘢。



近幾日看電視報章,
發現出事的重災區,
被震成塊狀的路面/山泥堵塞的山路/嚴重倒塌的建築物...
以及被石屎泥壓得扭曲了的屍體,
都是早前到四川曾踏足的地方,見過的景物,
難免有越睇越心寒的感覺。

經團友轉述中聯辦的同行官員說,
其中一晚行程我們住在震央汶川,
酒店對面曾幫襯過的街邊小店鋪已被夷平,
有點難過,老闆夫婦都很好人,好友善,
希望他們都平安無事。





這是當時影低的相,
不過目前應該已變成了"滿目蒼夷"的地步。

朋友昨日紛紛通知我,
已收到我在汶川當地寄出的postcard,
估唔到收到,可惜已人面全非,真令人唏噓。

隨著災情越來越嚴重,
話我好彩的人越來越多,
有同事更話:如果你仲係個邊,一係死,一係做死!

如果我仲係個邊又唔死得的話,
唔敢話自己係天職,
但基於職業習慣,都會幫手做,
就算而家叫我返去採訪,我都會去的。

但行家團友問我:屋企人會唔會反對?
老實講...肯定會。

食飯睇新聞時,
老豆同亞媽再重複咁話:好在你返咗嚟,唔係實嚇死!
我答:我估你哋會仲驚過我!
又乘機順便教育吓:如果我將來有咩事,唔使擔心的,當生少個就算喇!
(反正屋企人多~)

打定底先,今日唔知聽日事嘛~
老套個句:要珍惜生命。

3 comments:

小管家 said...

又唔好咁講自己,你都係家庭入面重要一員呢~
生命真係好可貴,睇見電視入面生還者好多都係用意志先支撐到救援人員黎,我地唯一可以做就係捐款幫助佢地重建家園...

面對自然災害,我們只有無奈+無奈...

Janet said...

小管家,
天災難料,
今次卻太嚴重,
震撼得令人太難過,
身處千里之外的我們,
確實只能薄盡綿力去幫助他們;

Anonymous said...

哈~
同我一樣~
我同佢地講. 生死有命~ 要死唔駛病~