Tuesday, June 10, 2008

2008-06-10

懶。。。
悶。。。
Low energy。。。

都係睇相把啦~



大佬的作品:市民日報的歌莉婭&我~


書亞的作品"幻影無敵手:死!!俾佢發現咗我曉功夫的秘密tim!!!!!

其實個記者會無料到要轉筆...唉...成日做嘢都本末倒置,唔好當啲市民傻至得0架!

近期幾次俾同事和行家偷拍後,
發現自己甚少在做嘢的過程影相或同行家合照,
第時自己做過咩都唔記得,
有機會影多啲先。





最愛冷麵




















第一次上tower食buffet,
雖然我超憎食buffet,
不過旋轉餐廳都ok,
Thx蘭姨&東少。

仲有要同蘭姨講聲唔好意思,
我不是很忙,
但總是有很多瑣碎事要做,
有機會去香港搵你食飯。

5 comments:

Anonymous said...

一睇個景就知係tower 度影~~~
但係反光得太勁啦~
得閒比d 以前我係tower做野時既相你睇啦~~

Janet said...

係囉~
超反光,
你以前係tower做咩ga?

Anonymous said...

係呀.
係最頂AJ果度做.

Janet said...

小雨,
原來你做過AJ,
之前上去做嘢見到,覺得做AJ超型~
咁你有無跳過?

Anonymous said...

我做果陣得 skyjump~
skyjump就跳得多~