Tuesday, June 24, 2008

請守誠信




光同事私人買的18-200鏡頭,
好用到喊...

重點係好輕好輕,
比起公司原裝的17-35同支200夾埋,
起碼輕四分之三。

不過五千幾蚊,
又係新鏡,加上做嘢之前俾人嚇完一輪,
今日借嚟用,一步一驚心。




哈哈,我又放假了...兩天喔!
羨慕嗎(嘿...炫耀狀!)

聲大大的颱風"風神"威力好像不怎麼樣,
落少少雨好喇...
唔該識做唔好又風又暴雨。





應承咗人就一定要做,
擔保唔到唔會應承人是我一直(希望)的堅持。
(是啦,我知道我有時都會做不到)

所以當別人答應了的事卻失信,
我會以冷淡表達我的生氣,
以冷淡看著對方親手摧毀自己的信用,
通常,誠和信兩者共存的。

誠信或者是不用刻意經營,
不過一個人要誠信破產,一次半次的事而已。

3 comments:

Anonymous said...

風神今日已經唔係聲大大 無畫面~
佢今日有聲又有畫面...
放假先黎落雨...(你唔會咁唸既)

Janet said...

總好過佢趁我返工做戶外嘢時係咁淋...

Unknown said...

要黎跑新聞,一支18-200梗係好用啦,五千幾真係算好平啦,當年買支24-85,2.8-4D都成四千幾

不過,我都係鍾意用定焦鏡多o的,要黎影風景,一流