Monday, June 30, 2008

點解淨係咬哂我wo...

Eeeeeeeeeeeeeee..........
搞錯呀...啲蚊前幾日開始日日係咁咬我,
係屋企/係街/係公司都有嘢咬,
仲要啖啖都腫到成個五毫子咁大面積啊(怒!!!)
有我係到,大家唔使擔心,
因為啲蚊會咬哂我度!

妖...今個夏天唔使噴香水,
噴蚊怕水吖!



文化中心隔離的回歸紀念館有個關於汶川地震的新聞圖片展,
好多都影得好好,部分甚至未有在報章公開刊登過,
展期到七月六日,
有時間去睇吓,免費入場的;

4 comments:

Anonymous said...

昨晚在八王子,妳還穿得那麼短?吸引蚊子乎?

Janet said...

咁都俾你見到,
做乜唔打招呼呀...

Anonymous said...

我坐門口第一張枱,同阿鳳一齊,妳咁都見我唔到,時運高囉!

Janet said...

呵...唔好意思,
我出街唔戴眼鏡的,
夜晚更好似盲了一樣,
太遠的睇唔到,
下次你大聲喝過嚟,
等我聽聲搵人...