Friday, October 10, 2008

可能曾經擦身而過的職業

早兩日突然想起一件事情:
話說當年如非堅持只報考澳大新聞系入學試,
我想第二選擇應該會係鏡湖護理學院。

按照那個時候的學習風氣,
我相信我一定會讀到畢業。

按照我一般會隨遇選擇的性子,
今天我好大可能會做了一名小護士。

何小花做護士...
都幾驚。

但我肯定做護士的何小花,
品性會比做記者馴良好多囉。


另外,我老豆第二日去鏡湖照片時,
醫院竟然又話甚麼藥物敏感,
要另外排期覆診(強調一下,仲係停留係咩症都未驗證到的階段,唔得你死!)

結果,
我老豆同阿媽好醒咁去返之前一日內已驗出患腎石的內地醫院,
並且即日做了一粒激光碎石。

人哋內地醫院兩日大致已幫病人進行治療,
你睇鏡湖成個星期到底做過啲乜嘢?
當刻真係有一種“你仲留係度獻世?”的無奈。








.

5 comments:

Anonymous said...

雖則說話時不時內地醫院會傳出甚麼草菅人命,見錢開眼,無錢過主既報道,但只要係有一點點既錢,一點點既聽聞,再有一點點既精明,找到間略微有良心既醫院應該還是有可能的,而慶幸是你爸媽都擁有以上所說既野,一招搞掂左佢。

話說某鏡湖醫院啲醫藥費貴到嚇死人既同時,醫術無乜,醫德又唔見,換言之,就算有錢都無用,果真澳門是與別不同。

正喂

p.s.恭喜你爸親果敢決定唔再浪費時間,不過,佢應該要「界」口了吧。

Anonymous said...

希望你爸爸好快無事吧,你亦不要再大動肝火...會傷肝的哦...

Anonymous said...

鏡湖就係咁...
我仲記得我之前~
個肺有陰影~
由約做ct到睇到報告. 要成2個星期~
但係... 我係大陸~ 2個星期~
已經做晒所有野~ 做埋手術出埋院啦~
等佢... 我驚唔係病死~
而係吓死~

Anonymous said...

是「擦身」而過....

Janet said...

TO鄭慧.倩倩.小雨
我老爸無事了...
情況持續好轉,
多謝關心~

王,
多謝提醒,已作修正~