Sunday, October 05, 2008

可否不要太馬虎?

一條新聞稿,內容寫成點都好,
都唔排除有懶惰的讀者,只會睇新聞標題或者圖片說明,
所以寫標題和圖片說明的人,
責任其實相當重大。

與此同時,
新聞身負傳遞資訊的重要角色,
出錯或誤傳是絕對不被允許的,
當然───這是指一般情況下,
很慚愧地說,澳門的媒體,出錯誤報是常常會發生的事,
記者本身要負絕大責任之餘,
在新聞報道出街之前的把關人或經手人,
不無責任。

一句圖片Caption,簡單不費力地,已經將我全稿的原意180度扭曲,
枉我仲刻意突出希望傳遞到這個信息,
而家卻變成有點好心做壞事的感覺。

所以,
不能怪我對此感到不滿,
(是!我真係好唔開心到要用“不滿”呢兩個字形容!)


唔知有幾多人會睇,
唔知有幾多人會留意,
但唔代表可以唔上心,
唔代表可以出錯。


請專重自己的工作,
希望能對你的工作認真一點。










.

3 comments:

Anonymous said...

原來妳揸大機出去做嘢㗎?咪好重囉?

我去日本都只係帶傻瓜去咋!
http://www.fotop.net/Siwang/2008_Japan

Janet said...

王,
係超級重!
我成日都想扮跣手跌爛部相機;

不過都係人多或者場大先會用,
平時靜態的採訪,一般都會用dc仔~

我見你用dc都影得日本好靚呀,
同埋日本的小朋友很可愛,很日本~

Anonymous said...

日本乜都靚,
影乜都靚,
用乜影都靚。