Monday, September 22, 2008

今次我做澳門女

「個個女仔個袋好新啊,乜澳門啲人咁有錢買袋?」甲女問,
「緊係啦,澳門啲女仔,大把賭場老闆包…」乙女答。

放工時從巴士上聽到兩名港女的對答。

好在唔係講得好大聲,
唔係我敢擔保會俾全車澳門人圍攻到你哋落車為止。

港女,被人標籤為貪慕虛榮、串、揹Gucci/LV手袋的香港女人。
估唔到而家「澳女」竟然被人標籤為靠賭場老闆食飯的貪錢女。

由細到大,
似乎不斷面對身份認同的問題:
唔確認係香港人定澳門人,
唔知係葡文記者定中文記者,
唔知係女朋友定女性朋友,
唔知係現代人定東方人。

做澳門人俾同事話我香港人貪澳門特區政府的五千蚊,
以前舊公司做個陣,唔識葡文融入唔到葡文記者的圈子,同時又俾班中文記者排擠,
俾現代卡片做訪問,第二日會俾人打電話質問做乜上咗港聞。


不過我今次選擇用澳門人的身份同呢兩位港女講:
「你兩位,映衰哂啲港女,除了貪慕虛榮、串、鐘意揹Gucci/LV手袋之外,仲幫港女加多一宗罪-無知和膚淺,代表港女全體多謝你哋先!」



.

5 comments:

Anonymous said...

也有些港人亚非如此。
星期六、日接侍了四位很少到澳門的香港朋友(20餘至30餘歲),在澳氹路整整玩了兩天,他們感到非常愜意。尤其覺得澳門的公共空間較香港多、生活節奏依然較香港輕緩、舒適,也很欣賞澳門的文物保護政策。
他們要求品嚐「我平日吃的東西」,而非旅客常到的餐廳飯店,也甚感滿意。
依然有些香港人是很懂享受生活、視野廣闊、思維客觀的。
「謝叻」遇到那兩港女,算妳唔好彩!

Janet said...

王,
問題就在這裡了,
唔排除有部分人的確係典型的"港女"和"澳女"...但唔係全部,她們用窄狹的思維和大香港的胸襟去評論人...

有點看不過眼才出此文~

Unknown said...

容許我依個移o左民黎澳門都唔夠三年o既香港人, 講下咩叫香港人. 其實香港人好得意, 你可以話佢地好蠢, 亦可以話佢地好膚淺. 當然, 唔係全部都係咁, 但依類人係佔大部份, 依個係千真萬確o既事實.

理由呢? 香港人好井底蛙, 因為佢地實在太忙, 又唔鍾意吸收有益o既資訊, 好似對於o的八掛新聞就好熱衷, 所以o係佢地心目中, 只會諗一o的負面o既諗法. 就好似你果日聽到果兩個人講o既野, 極之膚淺.

o係澳門生活o左四年, 我好習慣搭巴士, 但可以話你知, 我好多時遇到o的香港人, 聽到佢地o既對澳門o既睇法, 我真係想笑出黎, 因為佢地好鍾意亂估.

仲有一樣野, 香港人成日覺得澳門係一個好落後o既地方, 當然, 澳門無香港咁多新鮮野, 係事實. 但我又唔覺得落後有乜問題.

早o係中學時期, 我已經好想離開香港依個地方, 因為好討厭果度o既人與事, 結果我黎o左依度 :D

Janet said...

哈...
而家係得賞所願了,終於來到澳門,成為澳門人;

香港人最無知和膚淺的地方,就在於唔知自己的無知和膚淺,正於你所講---井底之蛙;

香港人成日覺得澳門係一個好落後o既地方---呢樣仲經典...竟然有香港人問我:澳門有無電視睇...澳門人係咪騎馬作交通工具...

痂線!!

Anonymous said...

哈哈,好耐無黎!

好彩我係非一般"港女" ^u^