Thursday, September 11, 2008

身份證張晶片都甩得...勁lo~

尋日勁黑仔,
話說放假嘛,諗住北上捐血消費。

點之部自動過關機彈返我張身份證出嚟,
我一望:發現身份證上張晶片得返個空格位(=.=’)
發生咩事…塊晶片竟然咁兒戲可以成塊甩出嚟,
我當場O哂嘴…身份證明局想點…
政府而家係咪好窮,整埋啲劣質身份證…

打開銀包搵咗好耐,都搵唔返塊晶片,
起初我以為張晶片留咗係部自動過關機入面,
諗緊好唔好同當值的警員反映之際,
都係信唔過他們的行政效率,
於是Chris幫我查問。

點知佢話我聽,
原來身份證明局,係有counter專門幫人搞晶片啲嘢,
仲要有兩個咁多,換言之,即係…啲晶片成日出問題…=.=
心都寒埋…

出關大計無望,
唯有折返身份證明局搞返張晶片,
兩個晶片Counter前,已經排了十幾人,
一打開銀包,「啪」一聲塊晶片自動出現係地下…
(鬼遮眼…=.=)

對比我的無奈,
身份證明局的職員一派見慣不怪的樣子,
提我三星期後取回新證,
所以我而家暫時用住「行街紙」先,
照樣可以出境。

仲要俾個朋友串,讚我叻,話佢聽都未聽過呢件事,
(而家咪示範你睇囉…)
係身份證明局見到咁多人一齊排隊,
心理先平衡返少少。






.

5 comments:

Anonymous said...

恭喜妳,何小花,妳塊晶片到而家先至甩!有人發證一年內已失了!

Janet said...

王,
我知,自從爆出呢件事之後,
各方好友先紛紛表示自己或自己的朋友都試過,小case一宗;

好在咋...
唔係我真係以為自己好特殊tim~

有人甚至教我,
用AA同雙面膠都痴得返,
而且仲要用到自助過關唔怕甩,勁到爆~

原來早前身份證明局都講明批晶片係有問題,
唉...希望之後個啲好啲~

Anonymous said...

唔好話係你呀~
上次我記得有個關員都話...
佢自己果張都甩左出黎~
所以都慣lu~

小管家 said...

我成日都見D客既証件晶片甩左出黎但係都唔當一回事,所以澳門出產既野就係咁奇怪.
澳門就是與別不同嘛~

Janet said...

小雨,小管家:
所以咪話...好多人都承認甩過id card晶片後,我心理先平衡返少少...