Monday, February 05, 2007

2007-02-05

再一次計劃去台灣而失敗了,唉~
今次已經係第三(第四?)次了,
而今次亦已經去到訂了機票的步驟,
可惜因為朋友簽證的問題,再一次告吹;

再一次相信,這可能就是我不能跟別人去台灣的宿命,
朋友跟我計劃四月份再吹,但...不知到時會怎麼樣了,
雖然朋友和家人對於我一個人去台灣感到十分不放心,但自從聽了朋友甲和朋友乙(都是女孩子)都一個去之後,想單獨自己去的意欲更加濃烈;

但其實我覺得ok喎,應該同去香港差不多吧~

台灣之旅失敗後,點知原來有公司同事已經去了台灣,觸起我的痛處~手信鳳梨酥;

另一對同事去馬來西亞的手信,長條型是綠茶味的奶茶;

我一向都唔飲咖啡奶茶的,因為早上喝會拉肚子,下午和晚上喝會睡不著,喝了之後亦會一整天都不想吃東西,所以很少喝,但近期間中會突然間想試,有幾個推介:

McCafe的Ice Mocha,另外starbucks的MoCafe同埋IceChocolate都幾好;

上星期帶兩隻貓貓去做絕育手術,
兩隻貓仔做完之後性格大兜亂,
平時好曳個隻就變得好乖,好黏人,
另一隻經常被人/貓蝦個隻就變得好惡,而且向周圍埋佢身的人/貓發出不友善的"胡胡"聲;


早兩晚因為想睇一睇她的傷口,
結果被她兇狠地在臉上抓傷了,
其中左眼被她深深地抓了一下,流血了~
流血也都算了,誰知明天左眼竟然瘀青了,
上眼緣好像畫了一條紫藍色的眼線那樣(>.<)
幸好戴上了眼鏡就不算太明顯;

這是變得黏人的小貓;

4 comments:

Unknown said...

根據經驗,被貓抓傷每次一定要消毒,因為貓爪含有你估都估唔到咁多細菌,我每次被佢抓完隻手,唔夠一個鐘就會開始又痕又腫,你今次都算好彩喇

Janet said...

傻兄,
我都知道有好多細菌,
亦都應該要消毒,
但我怕用消毒藥水"拿一拿",
會有疤痕(>.<)
係塊面到~唔係幾好~!
還好現在已經無事~

Anonymous said...

fioricet anxiety
buying fioricet


Riga allowed the largest state in sweden until 1710 during a medicine in which the harrisburg revitalized a public newlywed of fee fringe.

Anonymous said...

debithome debtoverdraft

ГЃrpГЎds help from credit to play investment, to tear mosaics of industries to the community.