Sunday, February 11, 2007

"我會做好呢份工"

曾特首角逐連任
搵左「我會做好呢份工!」做競選口號
如果換轉其他行業或者其他人
應該會咁講:

地盤佬:「我會鑽好呢個窿!」
氣功師:「我會發好呢次功!」
八達通公司:「我會整好八達通!」
天文台:「我會測好呢個風!」
整容醫生:「我會隆好呢個胸!」
鐘錶師:「我會整好呢個鐘!」
廚師:「我會爆好呢碟蔥!」
麻將腳:「我會碰好呢隻東!」
狐狸精:「我會睇實你老公!」

公司職員:「我會五點九就鬆… …」
=================================
收到朋友寄來的郵件,
香港行政長官曾蔭權競逐連任事宜,
提出"我會做好呢份工"的口號,
結果被香港傳媒大肆笑謔/大造文章,
辜勿論作為一個特區的首長是否應該以"打份工"的態度去處理他的工作和身份,但作為一位受薪者,能夠開口承諾"我會打好呢份工"的人實在不多,但將承諾付諸實行的人也真的太少了;

香港特首一向難當,
尤其是沒有任何事可以逃得過香港傳媒"那張嘴"和"那支筆",
一向不得傳媒心的曾特首更慌死得唔夠快,
打算重鎚出擊以"我會做好呢份工"招攬民心,
結果...惹來坊間調笑;

特首要打好呢份工,真不容易啊~!

3 comments:

Anonymous said...

上面個後野好掂^^
充分反映到小市民生活有幾甘清閒..-_-..
政府都唔係甘差啦...

Janet said...

ivy~
喜~咁有要求先有進步嘛~
你估當一特區之首咁易呀~
幾十萬月薪耶~!

Unknown said...

你要寫好你既blog