Sunday, March 04, 2007

意志力



人的腦部尚未被開發的部分據說超過已被開發的一半以上,
其實人心更是難測;

人的意志力,比想像中更薄弱,
禁不起一點點挑撥,
就像怕羞草一樣,好端端放在一邊都還好,
一旦被外物輕微碰觸,葉子們就會產生強烈反應;
(對了,提外話,那個怕羞草我曾經有一盆,
可惜在健康成長的當下,被某位用殺蟲劑噴蟑螂的家人給噴死了~
=_=')

意志力總會在最脆弱的時候而被徹底瓦解,
奇就奇在,係意志力最薄弱的一刻,
依然懂得拒絕不想要的膊頭,
或者所謂的意志力,
根本就不是以堅強和薄弱去區分,
是人性最深刻渴求的一種反映吧;

=============================
狠下心腸將手機中的電話號碼和msg全數刪除,
將一切聯絡方法和記憶洗去,
當初決定強迫自己不要記住手機號碼的一刻,
就是預知到今天會發生的一切,
切斷所有聯絡未必係解決問題的方法,
但卻是停止加深傷害的一種辦法;

特別對一直以來,
當我發顛的時候都會陪在我身邊的朋友,
(還好只有你們見過我這樣的一面)
大家見到我咁,相信都會好無奈,
希望中斷聯繫的行為,有助解除大家(尤其係你哋)的無奈感;

尤其係亞蓮,唔好意思,我竟然係你整親手的時候,
進一步整痛你的傷口,在此致上萬二分歉意,
希望你隻手儘快好返;

因為整親你,
令我驚覺如果再因為呢件事令到關心我的朋友唔開心/受到傷害,
我唔會原諒自己;

8 comments:

Anonymous said...

你唔好咁啦
我隻手真係無事啦
就快好快ga
唔好係度自責啦
又唔係得你一人整到我ge
我隻手ge 痛真係唔算得係d 咩

Anonymous said...

只係覺得如果強迫自己對事情已經無感覺,
我寧願見你釋放出黎,
長期ge 壓抑根本對事無任何幫助,
就係因為大家係朋友,
所以先有表露無遺ge 空間。
自己係點咪點囉~~
因為鐘意你先同你一齊ma ^^

Anonymous said...

亞蓮,
總之...唔好意思啦~
唉...

ivy,
除咗是好朋友,
更多的是信任吧~
我猶記得其他人在場時,
我會瞬間變返正常~
好恐怖;

janet

Anonymous said...

朋友唔係就係你想利用果時而比你利用既咩?我一直都是這樣想的啦~!成日都聽到的啦~利用朋友,出賣兄弟ma~!如果是朋友的話相想都會願意給你利用的,當然可不要害他們哦~!

Anonymous said...

哈...有時見到你突然失控都有點驚訝
因為感覺你性格很倔強固執
而且有點好強吧
所以每次見到你受傷的樣子
心情都有點矛盾
不知道應要對你說些甚麼
只能給你一個擁抱
默默的為你心痛

Janet said...

路人,
這幾位朋友愛惜都來不及,
連利用都唔捨得~

sandy,
或者就係硬頸,固執同好強累事吧~!
成日都同自己講唔衰得,結果令事件變得更病態;

Anonymous said...

所以係適當的時候...你要釋放自己的情緒
唔係真係會谷壞自己ga

Janet said...

但我釋放的方法好得人驚喎...!