Saturday, March 10, 2007

隱性火爆

發覺自己的性格近期有點越來越火爆,
我一直都以為自己在他人面前是屬於那種乖巧/安靜/聽教聽話型的女孩子,
不過據我相處半年的同事觀察,
他認為我是一個"好惡"的人,
關係越親近的人就會對他越惡;

不認不認還需認,
回想過去,我的確對男朋友都幾惡...
(不過溫柔的時候都會好溫柔---->強調)

加上近期在工作不順的時候,
總會不期然會想爆粗,
有時都會講出口;
自己都感覺到脾氣好似越來越火爆;

性格---->的確係粗暴咗,
有人話物以類聚(新聞界的同仁個個都咁上下脾氣),
而我話火爆應該係我的隱性脾氣,
係適當的時候/適當的環境被激發出來;

當然,有人一定唔同意:"邊係啊?!你好似不嬲都咁臭脾氣ga喎!"

8 comments:

Anonymous said...

儍妹妳點算火爆呀,妳只係主觀了一点,問題不大。這亦反影出妳自信心頗強,有堅定的信心是好事。
想問妳一個問題,有什麼事妳認為令人或妳最痛心的事呢?請妳講吓。 細路仔

Janet said...

細路仔...是位大姐或大哥吧??!?!
最痛心的事嘛~當然不可以在這裡公開啦~或者你留低電話~我可以考慮吓講你知,哈哈~
對了,你認識我嗎?

:p

Janet said...

what does 'yes' means?

Anonymous said...

我只是想知道一般人對心痛的想法、看法,看看與自己有否分別。(因為我常覺自己與一般人不同)
細路仔

Janet said...

細路仔,
好吧~咁就透露少少俾你聽啦;
我覺得令人痛心的是,是對住自己關心的人和事,卻感到無能為力吧!

例如是家人生病,或者朋友唔開心,眼白白睇住他們這樣那樣,自己卻幫不上一點點的忙,那種無助感最令人痛心;

至於自己的事,總有一個信念,相信時間會令傷口痊癒;

咁你又覺得痛心的定義與他人有何不同呢?

Anonymous said...

火爆...我都覺得做呢一行會咁
好似我咁..都變得有d粗魯...應該唔止d
不過要顧及形象
點嬲都唔可以係出面講粗口..
只好一返到公司就講
尤其是剪片的時
會一個人好似癲左咁係度大叫

Janet said...

sandy,
係囉~
所以咪話物以類聚,
傳媒行業齊齊火爆!

不過係好事嚟ge,
有火,做嘢先有力ga嘛~
哈哈;

Anonymous said...

越來越火爆????
很正常的,這是由於你的工作投入度大,過度認真,想把事情做好;可是其他人不一定配合到你,每個人有每個人的做事方法!
另外,工作壓力其實係無形中出現的;你會在工作的不斷進行中沉積在其中,以致在未能消壓下使自己越來越火爆而已;總的一句,你工作量大了,找天鬆馳下,放鬆下自已啦!---yy