Sunday, April 01, 2007

相愛六年之間

原來不經不覺已經過咗七年,
真係好快~!

四個人的交往當中,
最開心同印象最深刻的,應該是高中同班的兩年吧,
朝見口晚見面嘛~

^^^^^
當年我同亞瑩坐隔離位,
經常與我另一邊/十分癲喪的男同學交談,
並會一本正經與那位男同學討論一些瘋癲的事情,
大部分時間的我,都插入唔到話題,
一係就笑倒在一邊,要不是就被他們之間的對話搞得差點瘋掉;

還有亞瑩的生日只遲我一天(同年同月哦!)
近幾年的生日都有一齊過,
雖然班上的同學都很愛欺負她(因為毫無難度)
不過其實全班同學都好錫佢;

至於那位男同學,
而家竟然做了保安部隊的前線人員,
真為他的同袍和澳門的市民擔心;

^^^^^
亞妍屬於班上負責搞怪的頭號分子之一,
她總是有種一呼百應的魔力,
令大部分的同學都會投入和參與她的惡作劇/活動當中;

最令人佈服的是,她是班上唯一治到那位我認為"最無賴"的女同學,
有一朝測驗前的早讀課,亞妍竟敢當眾喝斥那位在班上獨自吵鬧的同學,行為英勇!至今仍令我印象深刻;

正經的亞妍就是有種令人心怯的威儀;

^^^^^
Ivy作為高二/三乙班的指甲鉗供應商,
我敢肯定,超過一半以上的同學有借過她的指甲鉗用,
兼且每天借出的頻率達到三次之多~
所以她的指甲鉗,的確為班上同學指甲的護理和健康作出了巨大的貢獻,在此再次致謝;

另外,每次亞sir叫做的地理project,
大部分都係由佢做,我只需負責很少很少的部分,
(好似試過只係提供我個名同學號...)
ivy每次都包裝得好靚,做得好有心機;
一洗我對她當初"大家姐"的印象;
*********************************

我並不屬於那種"可持續熱絡"型的朋友,
今時今日仍然可以keep住友誼,
她們三個付出的努力不少;

以後繼續癲,繼續喪,繼續浦,
請諸位多多關照;
++++++++++++++++++++++++++++++

除了貓貓外,
罕有地貼出自己和朋友的照片,
才發覺原來我們之間的合照,
並不是很多;



7 comments:

Anonymous said...

唔係你地甘講我唔記得原來我個指甲鉗甘受歡迎過..-_-..
至今佢依然健在...
一個細細ge 烘燶麵包指甲鉗亦係由我愛人所贈的,
我諗佢都無諗過會做福萬民...真係可敬可敬!!

到目前為至都唔明.“點解會係大家姐??”
只係個人慢熱,
加上成日發呆甘周圍望..
都無惡人..>_<..

Anonymous said...

其實ivy ge 指甲鉗到左而家我成日都借用ga hahahhahah~
諗返起果陣又真係好似癲左少少
其實我地四個係"狂歡四竇"
次次我地四一聚埋
就會有癲野發生

Anonymous said...

我好正經咩...邊係呢...得個樣
係你地先知我d癲野...唔好話比人知
尤其當我報緊新聞個時...(否則無哂說服力)

哈...其實我都唔係好知道點解你認為最無賴個位女同學會被我治到...或者佢當時無咩真正的朋友..而我又肯聽下佢講野掛..不過佢都曾經羞辱過我...嬲!!

Janet said...

Ivy,
當初的第一印象已經不再重要,
現在ivy,成為了我心目中溫柔女神的no.1~

^^~

蓮妹,
據我對你的認識,諗極都唔明點解你可以同咁癲喪ge何x樂傾到計~仲要好認真...
笑死我~!

sandy,
你那個癲喪/愛哭/兇惡的形象已經慢慢在網路上延散開來,大家都知道xx電視台的記者sandy ge真面目...嘿嘿...(:p)

那位無賴女王,
最終都因為口出瘋言傷人,令到自己失去相交多年的朋友;

Anonymous said...

我GE形象除了比太皮毀左之外...原來你都係幫兇............唔制呀..............

其實...我都好斯文GA^^

Janet said...

sandy,
咦...唔通你呢句GE出處...
就係...其實我都好溫柔...
=___=

Anonymous said...

咁都比你發現....呵呵...我點都無那位人兄咁受人傳頌