Monday, April 23, 2007

得償所願

如題,
左恨右恨恨咗咁多年,
終於都去成台灣,
過程亦一波三折,
最終成行,真係令人高興;

四日三夜的行程過得頗快,
多年來一直對台灣充滿憧憬,
今次雖然有失望的地方,
但總體來說都感覺良好~

兼且今次遇到對的人去旅行了,
兩位同行的朋友,
一位數口精兼極具方向感,
另一位朋友十分警覺,兼且責任心,又很會照顧人,
令路痴+無計劃的我在整個行程都能夠貫徹"痴痴呆呆"的個性,
是次的旅行組合,我覺得無敵!!

值得一說,
台灣人很友善~而且非常有禮貌,
態度親切得令人有"家"的感覺,
尤其食店的服務態度水準更是一流,
被稱之為新旅遊勝地的澳門應該虛心向人家學習吓~

另外,台灣的美女也很多,
腳很長/眼睛很大/人又溫柔/
難怪港澳的男生都對台灣美女趨之若鶩;












11 comments:

Anonymous said...

有冇夜媽媽去誠品買書?

Anonymous said...

咁咪好囉...終於去到, 我都好想可以去...

Janet said...

大老皮,
無夜麻麻去~我哋鐘意日頭光明正大咁去~同埋夜晚唔知點解個個都攰到死,只想返酒店大覺訓~

MAGGIE,
根本你就有條件去,只不過放不下你的他而已~無時間的是他,不是你;

Anonymous said...

我都好想去...不過我都係路痴..我怕我比你更無計劃...

小管家 said...

西門町真係幾時都咁熱鬧,有無買到心頭好先?

Janet said...

sandy,
隨心隨意去旅行都好開心呀~
反正放假嘛~無計劃又有乜問題呢?!

小管家,
西門町...同我想像有好大出入...但都總算見識過;

Anonymous said...

恭喜囉~終於都去成~唔洗再恨~啦
台灣美女的確令人趨之若鶩=.=
閣下今次叫係好彩啦~
有無買d澳門特產呀~^^

Janet said...

路人,
去台灣旅行...做乜要買澳門特產...應該無得買呀fa~
=__=

Anonymous said...

有種衝動想去流浪幾日...

Janet said...

sandy,
幾時...我陪你去~

Anonymous said...

台灣都好多豬肉乾買~
咁仲唔係澳門特產=.=