Thursday, April 26, 2007

戀愛失據

正如有人批我對戀愛的態度:悲觀;

雖然無經歷過戀愛的大挫折,
但不排除慢慢積累而來,
坦白說,我不相信戀愛可以一生一世,
亦不會相信有一生一世的戀愛,
那些已經一輩子的人,只不過是相處而已;

每次戀愛,
總會預設最終都會分手的下場去開始,
所以不會勉強大家走下去,
其它人會覺得薄情,
但既然結果一樣,
只是不希望過程中勉強大家;

愈容易得到,就愈會用冷眼看待這段關係,
不是對自己無信心,
不是對對手無信心,
只是對戀愛無信心;

這算不算是有病?

10 comments:

Anonymous said...

妹妹妳駛誤使禁灰呀,妳拍過好多次拖咩?講到歷盡滄桑咁,好多甜酸苦棘妳都未試過。世上最痛苦是明明兩人真心相愛,但無奈被迫分開,這種痛你試過未,講野。
蜘蛛仔

Janet said...

就係未試齊,
就已經有呢種想法,
呢啲先叫大獲~

明明相愛的兩個人,
被迫分開都還好,
無辦法係埋一齊咁先叫絕~

Anonymous said...

誤怕,好似去食反咁,叫多d送試多幾樣。蜘蛛仔

Unknown said...

唔知由邊度講起好啦, 戀愛, 其實只係人生中o既一個過程, 要明白, 戀愛要一生一世唔係唔得, 而係雙方要付出o既都係你估唔到咁多. 引用張小嫻一句說話, 「相吸是激情,相愛是愛情,相依是恩情」, 戀愛, 只是相吸加上相愛, 但要相依一世, 還不是戀愛. 雙方可以不段更新戀愛的感覺, 但能否一生一世, 真係好睇兩個人點去更新果份感覺.

Janet said...

蜘蛛,
最怕叫到嚟都食唔到je~

edwin,
戀愛麻煩的地方是涉及兩個人的問題,若然兩人步伐一致固之然完美,但我就未睇到一對可以步伐一致終老的個案~this' it~!

Janet said...

蜘蛛,
最怕叫到嚟都食唔到je~

edwin,
戀愛麻煩的地方是涉及兩個人的問題,若然兩人步伐一致固之然完美,但我就未睇到一對可以步伐一致終老的個案~this' it~!

Anonymous said...

我見過手牽手行街的公公婆婆,亦知道他倆的故事,或許是從前的戀愛比較簡單,什至是結婚之後才"迫"着學戀愛.相對現代的愛情,或許是太複雜,或是太自由

但無論如何都是人生的經歴,為生命添上不同顏色吧!

Anonymous said...

我都認為無一生一世的戀愛
但要維持一段長廂廝守的感情相信也不是件容易的事
我覺得...如果十年後仍有拍拖時的感覺
已經十分幸福

題外話....我不覺得你有病
只是太理智的人拍拖會好辛苦
因為你連盲目的時間都不給自己

Anonymous said...

你對愛情既睇法~~um~~~~~~~~~~~~~~~
好高=.="
太理智會唔會唔係幾好呢~!
不過都好既~你尼d就一定唔係因為尼d事而喊啦~~~~~

Janet said...

SNADY,
抗力越大反抗大就越強~
係好理智...但你總係會見到我意志力薄弱時崩潰的模樣;

路人,
我諗呢啲唔係叫"高",似係悲觀多啲;唔知係好事定唔好事;