Thursday, September 13, 2007

有幾遠?有無加大拿/美國咁遠?????

你說:想要有收獲,當然要付出
我想說:付出了未必一定會有回報---事實證明了
湧到唇邊卻只能吐出一句言不由衷的廢話;
經常性介乎想與不想的態度,
也很讓人無所適從;

本周末將隨大隊出發到北京,
那個據說上網搜尋"六.四"字眼會Hand機的地方,
度過七天好像要早上八點就上課的日子,
都符合我希望到陌生地方少住的渴求;

不過截現時為止,
我還未收到任何相關的行程/通知/安排,
雖然我忍不住渴求:組織可否專業一點?!
但明白到不用我搞,就不能強求太多;



照片是某個場合隨意拍下的,
不意外地焦點對了欄網,
再用軟件加入了Lomo效果;

遲啲發咗達一定買返部Lomo機玩!!
隨隨便便一張相,不理構圖/不理主體,
簡簡單單已非常出色,別具型格,
好鐘意啊!!

2 comments:

Anonymous said...

買lomo 又唔洗要發達先買得起ge

Janet said...

玩相機既然被形容為無底深淵,
買第一部相機時都係小心啲好~
哈哈,
同埋我覺得lomo相曬出嚟先係最靚;