Tuesday, September 11, 2007

______Deal or not deal game______

看到友人旅行回來的照片
才瞬間明瞭何之為真正的開心

回想日前三小花問我開唔開心時
現在我卻覺得那不是真正的開心
當你發現所謂開心或不開心
都只不過是一個假像的話
似乎開不開心都已經無所謂

有些事情
當大家都認真起來的時候
遊戲就變得好難玩下去
亦漸漸發現所謂的開心位
背後卻原來是一些很不好玩的事情
再發現這些不好玩的事情
才不能用Deal or not deal去解決
===========================
澳門自從上星期開始便間斷地刮起北風,
帶來十分涼爽的天氣,
救治了不少怕流汗的人,
希望是秋天早到的好消息;
不過我發現我嘴角無端端紅了一片,
而且好痕癢,
我估計應該同氣候轉變有少少關係,
就等同轉季的時候,
臉上皮膚會生粒粒一樣;
嘴角的個撻紅色和痕癢,
開始有向櫻唇(櫻唇...哈哈)的外框蔓延的趨勢,
經已急謀對策解決,
以免變成"潤腸"~
到時仲點見人...
有沒有好的方法介紹下?

2 comments:

Anonymous said...

flora:你見點呀,方法不敢教路,怕更禍,有否看醫生呀?

Janet said...

Flora,
個嘴...都係咁...蔓延的速度減弱,但嘴部外框感覺好乾~更慘的是而家到左邊隻眼有事~

唉~~~可能我公司風水唔好,
個個同事都輪住病,
得閒搵人做返場法事搞搞佢~
:p

我呢啲皮外傷je~
咁你見點呀?