Friday, September 28, 2007

都係叫柑桔襯啲!

我家今天來了新成員,
是一隻三個月大的唐狗;
雖說只有三個月大,
但其實體積已經不少了,
相信它日後的澎漲力應該相當驚人;
狗是妹妹跟兼職舖頭的小同事們合力抱回來的,
買了一大埋狗食/用品/藥物的,
用品比我的還要齊全;

老爸和妹妹都十分渴望能夠養這狗,
但照顧的重任始終還是落在我媽手上,
其他人卻不置可否;
然而我媽卻似乎不太想養,
以前老爸養狗時,
總時說會照顧狗隻,
但最後清理大小二便/餵食的工作總是落在我媽身上,
經常惹來我媽口頭上的埋怨,
不過還願意繼續養就是了;

所以,
今次這狗暫時處於觀察期,
能不能留在我家,
還真要看它識唔識做;

而這個來我家不足五分鐘的東西,
已經一點不怕生地周圍走周圍聞~
它已經被幾位熱心的小女生改了名,
不過我都係覺得柑桔呢個名襯佢多啲喎!

我這個驚狗的人,
家裡竟然養狗,
好在它來到後沒有胡亂吠叫,
否則我肯定會一腳伸佢出門口;







9 comments:

Anonymous said...

SO Q....^^
我都好想養狗...><

Anonymous said...

SO Q....^^
我都好想養狗...><

Anonymous said...

你隻狗仔好得意呀...一d都唔似五個月wo..
你屋企又養貓又養狗...d貓會打d狗ga

最後隻狗係咪叫柑桔呀?
幾時帶佢出黎比我地玩下
^^

Janet said...

ivy,
養啦養啦~
咁你啲蛋糕/甜品又多隻白老鼠了~
哈哈!!!

sandy,
唔叫柑桔喇~
佢本身已經有名了~~

貓仔不在這邊的家,
在家姐屋企,
如果貓狗同屋共住,
啲貓一定會蝦隻狗0者~我諗;

Anonymous said...

好狗一條...

小管家 said...

好得意呀~
同主人一樣咁可愛(唔好打我><)...
不過養狗一開始要花好多時間,由其要令佢聽你話,加油啦~

Anonymous said...

我覺得佢好適合叫阿旺或旺仔^^

你要錫佢多d 呀
唔好打佢.

Janet said...

皮,
咩叫好狗先...
但佢成日係欄住係房門口....

小管家,
哈~佢主人應該可愛很多吧~
況且我都唔算係佢主人~~

sandy,
叫旺仔...或者不如直接叫帶旺/發財甚麼的...好似更好意頭~哈哈;

無打佢,
但大佬威哥教了一個更狠毒的方法懲罰做錯事小狗~

Anonymous said...

ooooooooooooo,i had a dog also when live at lamma island....