Wednesday, August 20, 2008

四川出差之圖片分享










其實都無乜好分享,
啲相係車上面亂咁影,
至於在災區破屋/裂縫/瓦礫那些圖片因為係用公司機影的,
所以不能在這裡post了;

個個都問我辛唔辛苦,
我想講:係超辛苦;

唔係行程辛苦或者趕,
而係在三日行程中,
分別在海陸空三種交通工具打稿+入相;

真係辛苦到想嘔...
想嘔...係因為想暈車/暈船/暈機浪,
盡了我最大的意志力忍住...先無嘔到,
好彩!!!



並且我要特別係度宣佈:我今程差無唔見嘢!!!!
因為出門前,俾成班死人同事批死我實唔見嘢~
而家無唔見嘢,係咪勁先?
:)








其實到而家先至敢講,
上個月超無狀態做嘢,
不過四川出差+今日做了一個"超級奪命長達102分鐘的主席訪問"之後,
狀態好像好回來了,
至少有心情+有心機+想寫好啲稿先~






2 comments:

Anonymous said...

嗯~~~
我識既大頭蝦被娛樂部部長...
返黎啦~~~
努力呀!!! 你一定得既~

Janet said...

um....我可唔可以做娛樂部組員算..
組長咁重任...
我未夠資格做,
不如留你俾你做~
玩你的娛樂性相信會大好多...
哈哈!~

^_^