Saturday, November 04, 2006

2006-11-4之畢業禮









遲遲未舉行的畢業禮終於都係今日搞完,
雖然見返啲同學都好開心,不過因為上次係學校影畢業相時,
要嚟嘅都嚟哂,所以今次只係叫咗一兩個上次無嚟嘅朋友去,
連屋企人都無嚟,
所以今次都係為咗行畢業禮而嚟,無乜特別開心的感覺;

不過,大會啲安排真係好差勁,
當校方向我哋個系致畢業賀詞時,
司儀叫人哋個系時,啲工作人員竟然要我哋起身,
點知緊接先係我哋個系,
有同學咪唔坐低囉,
點知啲工作人員走過嚟叫我哋坐返低,
我哋咪同佢講讀緊個個先係我哋個系囉,
說時遲那時快,已經過咗個十幾秒的時間,
結果...我哋新聞及公共傳播系的同學言不正名不順地畢!業!了!

頂!真是他媽的!!!
搞到我哋班同學都有啲唔開心,
事後道歉咁又點?我哋畢咗業喇!
唔該專業啲啦!

不過意外的是收到同事的msg,雖然佢哋無嚟,
但記得我行畢業禮,
都算有啲驚喜~

3 comments:

小管家 said...

今日畢業典禮感覺ok啦,比係我台灣哥D已經好好多.我都聽到校方致詞時叫錯曬,比著我都會好嬲,不過最重要係上台拿畢業證書哥一刻,整體黎講今日唔錯ge~

Anonymous said...

插死佢地啦

Janet said...

算...
澳門所謂的大機構做嘢,都係流流哋~!