Friday, November 24, 2006

甩look月

時近年尾,應該好多行業都好忙,
十一月更應該算得上係新聞界忙到"甩look"的月份,
而大家幾時都話:有嘢做好過無嘢做,立法會主席都係咁講ga~!

又到聖誕節喇,
好似好快咁就過咗一年時間,
過兩個月就係我生日,
今年有點害怕自己生日的來臨,
我應該知道原因,但同年齡無關(哈哈...是不是好幽默呢~ 一,一;)

下個月我有九日假呀!
好想去一次香港,探吓我朋友啦~
每次去香港都有種好特殊的感覺,
但無論我影幾多相,
都無辦法將我每次立足在香港這個地方的異樣感覺說出來,
而言語更是難以表達,
我只會在那一刻感受到我每次都一樣的感受;

------------------------------------------------------
放工等巴士返屋企時亂影的~




呢兩張...有次係氹仔做完嘢,坐順風車時影的~
你睇呢位朋友幾有純真?係降落傘來的~


呢個面目模糊的日落,要歸咎於我那嚴重曝光的手機拍攝功能;


XX 近期的新發現,原來平時表面好似好大男人的大男人,
對住女朋友或者老婆都可以會變得好溫柔;

XXX 再發現原來已經十日無寫BLOG,日前因工作回到澳大,發現我有啲掛住啲大學同學,
然後...下個月有中學同學結婚喇~真想再去多一次中學旅行,而澳門又少咗一個好男人可供選擇...
因為十日無寫BLGO,有點長氣~

2 comments:

Anonymous said...

今個月後..相信我地都要為殘樣急救>.<

下月的婚禮你會出席嗎?我地坐同一台丫

中學旅行呢家野...恐怕一世人只有一次...即使約埋同一班人去...感覺也會不一樣吧
不如計劃下我地幾個去下旅行仲好啦

Janet said...

一齊去旅行,我都好想呀!
但成功起行的機會...恐怕低於百分之二十吧...唉...

如果收到帖,一定去啦~
班長結婚wo~~