Friday, November 03, 2006

觸礁

問:觸礁係咩意思呢?
答:海底有很多珊瑚礁
如果船的底部撞到珊瑚礁
船底有可能穿了而沉沒

所以觸礁.. 解作.. 出事啦!
(資料來源:Yahoo!知識+)

而觸礁又可以稱之為"領嘢"
----------------------------------------------
原來自己的底線可以不斷咁落,
以為自己仲畀得起的同時,
亦是自己愈來愈領嘢的時候;

我記得兩年前曾經誇口,
唔相信一個人可以徹底淪陷,
尤其是我這種自尊大過天的人,
如果我遇到這樣的一天,
那將是我遭受報應的一天;

而事實證明,
我終於遭受到報應;
-----------------------------------------------
後記:
唔少於三個人同我講:不如算啦,好無?
既然我答過:"唔算都唔得!"係唔work的話,
咁我而家只可以答:如果講得出話算就真係算,咁我都好想話算;

5 comments:

Anonymous said...

執著~尊嚴~尼d都係人既性格,真係唔係話改就改,不過就係因為有尼d野,每個人先會有自己既想法~~都係好既,不過最緊要既係唔好做令到自己有太多煩惱~

Anonymous said...

咁我地四個係咪要搞返個觸礁同樂日呀?^^

Anonymous said...

看來你有些地方猜錯了,我不是你說的4人中的其中一人,我只是一個到處看看人家的事,巧合來到這裡的路人~~~

Janet said...

搞錯的是路人呀...
sandy所指的觸礁四人組另有其人,並已自動對號入座,但願你不會有太觸礁的一日吧~

Anonymous said...

把名字看錯了,失策呢~~~