Thursday, May 03, 2007

後話

做得0岩唔0岩,
應唔應該咁做,
傳媒近日已鋪天蓋地做了大量回應和分析,
大家應該看夠了,而我們亦都做夠了,
答案自在人心中;

雖然情況好混亂,
但場面難得一見,
對當時不在現場採訪,
仍會覺得有點點遺憾;

對近兩日紛紛致電問候本人是否安好,擔心我會受傷的家人和朋友致以萬四分感激~(哈哈~雖然大部分都無時間聽;)


to 亞妍,
雖然遇到公司不平等對待,
但作為行家,只要睇到播出街的新聞,
條新聞有無心做,做得好唔好,
肯定睇得出,
睇到的不單只是新聞內容,
最重要是包含住工作的熱誠和態度;

你同事出錯新聞的頻率...
高到禁住不住令人嘆息~

to 亞冬,
好想笑...首次見到有人揹幸福小背囊做扒,
好可愛;
以後經過"案發現場"我都會諗起"幸福的做扒主播"而微笑;

2 comments:

Anonymous said...

哈...幸好我不會因出錯頻率極高而被人記住
真係失禮...行過路過仲要係你同事前面發嘮騷...希望無嚇親佢...(得閒陰d陰d幫我澄清下去^^)

哈...我都對阿東個幸福小背囊扒印象極深...

Janet said...

sorry~
你當日怒氣沖沖的形象已深人佢心,應該無得幫...hehe~