Thursday, May 10, 2007

To my dear FDS

唔記得幾耐之前,
有一個人同我講:"呢個世界好多嘢都唔可以做,做咗係唔0岩;例如好多人都唔係班馬線過馬路,擺明係唔0岩,但方便同達到目的,就唔會理做得0岩定錯"

呢翻說話到而家都仲好記得;

正如你哋近日經常問:咁樣做0岩唔0岩?其實係咪做錯咗,應該點樣做先正確;
如果做得0岩,做得正確和得到別人認同,
但大前題係你哋唔開心,
咁我諗唔到可以繼續落去的理由;

我不知道這樣說會不會很離經叛道,
但每個人都有義務令自己過得快樂,
從台灣寄回來的名信片只有寥寥數字,
但卻代表了我對你們未來的最深期望;

(題外話,我發現無論在我的家人/朋友/同事當中,都不乏離經反道之士,到底是我碰巧都遇上了這些人,定還是這個世紀的人都是這樣?總之...一人任性...可能人人有責;)

9 comments:

Anonymous said...

雖然只是寥寥數字
但令我非常感動
離經叛道我也算是其中一份子吧!

Anonymous said...

離經叛道的人其實都係屬於想自己開心快樂的人.乖寶寶唔會因為自己經常做好人做好事而高興,反而會時刻警惕自己唔好做錯事/壞事--"唐泌風暴"中的大契角色,相信係萬中無一......而反派寶寶就可以拿正牌做任何自己想做,令自己開心快樂的事,有時還會因為做了一點點的好事而獲得周圍人士的嘉許.現實中好明顯的一個例子:壞女人永遠比好女人活得開心......

Anonymous said...

因為壞女人會放鬆自己做開心的事,表面看是自私,是不理智,但其實她們同一時間亦都會背負起別人預計不到的痛。

Janet said...

蓮,
你反叛的速度和進程,比我想像中快好多,不過最重要係你開心;

chris,
如果可以過得開心,就算被人唾罵和不齒,我都寧靜做壞女人,人自私係無罪的;

ivy,
所以已預備了最痛一天的來臨,不要說別人預計不到,痛的時候,連自己都預計唔到~但我覺得值得用開心去換;

我是不是太義無反顧地要求得到快樂?

Anonymous said...

我一直認為...
人一世最終想要追求的不過是快樂
但不是每個人都找出獲得快樂的方法
你該慶幸你找到你快樂的源泉
就算義無反顧又如何?

Anonymous said...

真係好快咩?
當我睇返我以前寫d 野ge 時候
就發現自己變左好多~
諗法都幾得好多
感覺自己已經壞了

Janet said...

sandy,
找到了,我會珍惜,縱然結果是預計到的糟~

蓮,
變壞了真的不緊要,最重要你自己接受到~並且享受;記得嘛~愛你愛到可以縱容你~

但大前題係你可以接受縱容自己,好好想清楚自己真正想要甚麼吧~!

Anonymous said...

我是抱著只要不傷到別人,又能快樂的話,什麼事我都會做去過日子的~當然快樂有時真的要建築在他人身上,但~開心ma^^恭喜你~!睇黎你係個快樂既人~~~

Janet said...

路人,
對~^^~
至少到目前都仍然係開心ge~
希望你都可以;