Monday, May 28, 2007

出差半天遊遊遊遊...

我而家任職的公司,
其實是不用出差的,
絕大部分都只做澳門境內的採訪工作
除非是好大獲的事情(例如上次內地擔桿島地震,我家同事就搖咗來回六小時的"大飛"---著草走佬個隻船---十分慘)

但今日卻有一個出差機會,
雖然只是去珠海一日~
但離開了澳門的邊境,好好歹歹也算是出差;

今日去那個甚麼經濟交流會,
十分無聊,本來都預咗無乜特別嘢~
但尋晚見到新聞通知上有香港貿易發展局的人員與會,
諗住點都有啲嘢寫吓~
點知...!!!
去到會場發現該局竟然無派人員到場~0希...!!!
兼且今日成日係間會議酒店中心入邊行嚟行去,上上落落,
勁攰!!

其實出差最辛苦的地方是萬事都要隨機應變,
同係澳門的日常採訪不同,突發狀況也相對較多,
除咗今日就香港貿發局的事有啲失預算之外,一切都尚算順利;
而且同行大部分行家都是有心做嘢的人,而非麻麻煩煩的人,
加上負責接待傳媒的政府人員算十分盡責,
令一眾行家都算順利地完成工作;

但我見到亞妍好慘,因為佢係電視台記者,
大家好多嘢都睇佢頭做事,迫佢要做決定,
電視台的記者經常都是這樣無端受壓,
今日辛苦你喇~!
^^~

照片係頂樓會議室望落去的人造沙灘,
係我在不甚專心等候受訪者的時候十分專心影的
:p

6 comments:

Anonymous said...

我諗我真係唔想做記者了,昨日都無乜心機了,,,,吊

Kevin said...

出新聞稿話去結果又唔去???寫衰佢!!! =P

Anonymous said...

太皮:

我都覺得你個日好似無咩心機做咁
好似同以前唔同左...
仲以為你嫌單野細單唔想做tim

Anonymous said...

其實我當時又唔覺得好慘ge
但真係有d壓力lo
你都知...其實個日去個班行家之中
我算資力最淺的一個...仲要係少跟經濟野同第一次出差
我仲一心諗住係佢地照住我做野
預料唔到你話個種照我頭做野的情況
不過還好之前都有準備同明確知道自己想要d咩
所以都唔難做ge個日

Janet said...

皮,
係囉~做做吓嘢又失咗蹤~
不過都0岩ge~難道你會期待那種交流會有特別的新聞價值嗎?

kevin,
係囉~搞到我失哂預算tim~頂!

sandy,
咁咪好囉~最怕見到啲行家推推吓~想做又唔想出手,唔想做又唔敢出聲,煩死!

Anonymous said...

sandy,janet:

係囉,咁咪係囉,真係幾(火羅)架,唉,係囉。