Friday, June 15, 2007

十年八年

攝於零六年七月

香港回歸十年,香港網民又一力作:
福佳始終有你

香港人很無聊,
但香港人都很有心,
而且很愛自己居住的城市;

回看澳門人,
在網上的留言版處嬉笑諷罵的不少,
但火氣未及香港人付諸實行的反智;

尚有半月香港就回歸十年,
近日香港傳媒對回歸十年的報道不少,
勾起我對澳門回歸十年的聯想;

畢業的時候的同自己講,
留係新聞界兩年,睇吓自己適唔適合做呢行,
但呢個始終係一個謎,
因為係呢行入面唔會有人同講"你唔適合",
正如carman所言,呢行啲人只會肯定所有人,企圖留住那些想離開的人;

歸咎於香港傳媒對回歸十年的報道,
令我產生了想以記者身份與澳門共度回歸的念頭,
以一個"攞正牌"八卦的身份見證澳門回歸十年的境況;

5 comments:

Anonymous said...

跟你的意願相反...我決定要在回歸前要離開
一來...我們要做類似香港那些回歸特輯
以這樣的班底...是件吃力不討好的事

二來...無本事同肥佬鬥長命啦

Anonymous said...

你適合發達

Janet said...

Sandy,
明白ge~再留低...只可以同佢哋鬥早死;

為咗個班人,唔值得~!

皮,
我諗我更適合發癲;

Anonymous said...

或許你很適合發姣.....

Janet said...

皮,
甚至更適合發飆...