Thursday, July 26, 2007

落街遇到貓

昨天晚上十一時多出街,
發現屋企樓下有隻貓走來走去,
狀似尋人的樣子;

於是我走埋去,
佢隨即不住用細小的貓頭和身軀軟軟地撞向我腳邊,
這些動作解作----->有所要求;
連一向高傲的貓都要向過路的陌生人施展媚功,所以大膽假設應該是肚子餓了吧?

買來腸仔魚旦侍奉(好夜喇~附近超市都關門了),知道用來餵給不能吃熱的貓隻,店員還十分細心煮熟後冰了一陣......

因為擔心會被街坊斥罵"整污糟哂啲地方",
所以鬼鬼祟祟地將吃食放在路邊;
那隻貓聞到食物香味,隨即本色畢露,
狼吞虎嚥----重點係完全當我無到;(+_+,)





三點多回到家時,發現食剩得返一兩粒破碎的魚旦;

貓隻還在~

12 comments:

Anonymous said...

好有愛心啊!

Janet said...
This comment has been removed by the author.
Janet said...

咁難保有一日你會係條街到蕩失,
又肚餓又口渴之際,
係隻貓搵嘢食幫返你je~!

Carrie@~Biforst~ said...

佢好可憐, 一定係餓咗好耐...
希望會有人收養佢啦~

Anonymous said...

你做乜唔養埋佢!?

Janet said...

carrie,
我都唔期望有人收留佢...
唔捉佢去食已經要多謝上天~
而家幾多變態食貓...嘔~~~

皮,
唔係話養就養,
你自己養貓養狗又與家人同住,難道會不明白嗎?

Anonymous said...

咁你唔好做到好似好博愛咁啦!

Janet said...

我沒有做到好博愛~
我只是將我的博愛表現出來,
這樣你滿意了嗎?

太皮 said...

未滿意。

Janet said...

咁你去死;

Anonymous said...

唔滿意就要去死,咁你咪死左幾世?

Janet said...

講唔滿意就走去死,
咁排到出年都未輪到我啦,
但我相信係我死之前應該可以參加到你的喪禮;
:p