Saturday, November 10, 2007

執到幾時!

我對於扔物件其實十分爽手,
不要了不會再用了不喜歡了就毫不考慮就拋掉,
但唔知點解今次執屋,
執咗幾日都好似仲未執完,
唔知點解間房咁細,
都可以執咗多嘢出嚟!

























執屋的同時,
睇返唔少以前做過的功課和書本,
發覺以前做的功課其實都好有創意,
縱然做唔精緻,也很是用心,
不過而家個人無哂創意喇!

實習個時已經俾人話
作為一位澳門的前線記者,
最不需要的就是創意~

然後再睇返以前的日記,
(不過寫BLOG之後已經無寫~),
當時自己寫過一句說話:覺得唔啱唔公平,就要講出聲;
出處原來係一個亞SIR教的~

其實我已經唔係好記得呢句說話,
但我諗而家駁嘴駁舌的性格,
有可能係潛移默化而來,
更被同事冠以"臭串"之名;

當然而家大個少少,
知道大部分的事情都係唔啱,
但唔係所有事都容忍反對的聲音;



















最頭痛係唔知點樣處理睇過的書,
原來不少朋友都有相同的經驗,
見到喜愛的書會忍不住買,
有的甚至沒時間看,
有的看了又無地方放,
丟了又很可惜,
不如我們搞個集體交換書本活動,
等啲資源互享互用嘛!




再係大埋書中搵到本好嘢!大家特別要注意:賣一蚊咋!





陳Ivy送的燶燶麵包公仔,忘了是甚麼禮物喇,但卻勾起了不少回憶,包括大家一齊在花茶舖工作,見到有蟲蟲,遇上麻煩客,或者無客並排呆座的情況,哈哈~好令人懷念;





好累~~~
過了聽日,
將會過一段形同四處飄泊的日子,
好麻煩!
總係有啲似乞丐咁今日唔知聽日事的感覺!

3 comments:

Anonymous said...

哈...你終於明白我之前裝修的執屋慘況啦
我曾誇下海口說三日可以執完的房
足足用左我成個星期
d 雜物丟極都有...仲有好多唔捨得丟的東西
以及個d 最令我困擾的書!
不過都已經過去了...我捱過左啦

但我要給你一個忠告...香水要放好...放在安全地方...我曾經把香水放在一大堆雜物當中...結果花了大半天弄得滿身是塵才找到我個一袋寶貝!

另外...當裝修過後你會發現唔見左好多野
我唔見到一袋新買未睇過的書...切毛頭機...仲有d化妝品...碟...好多林沈野唔見左!

Janet said...

sandy,
我都好為香水/手錶/飾物呢啲林沈嘢的安置感覺十分煩惱~

驚唔見驚打爛驚整花...
我亞媽話:使唔使咁緊張,應該唔會唔見呱?!

我回了一句:我唔見咗一張白紙都會覺得好麻煩好不安~!

唉...裝修完又要再大執一次,其實今次屋企裝修得十分不是時候~

Anonymous said...

發覺隻燶燶麵包係每次你執房ge時侯都會出現,連我自己都唔記幾時送..-_-..
anyway 謝謝你將佢一直甘保存好^^
我都好怕執屋,因為實在會發現好多無物用但又捨得掉ge 野..>_<
往往自己係度苦思一輪?????!!!!!!
最後又將佢放番原位..(真無用,唔夠勇氣!)

我都好懷念以前ge日子呀..
記得以前中學,
成日都可以一齊玩下,訓下甘過,
讀大學ge 時候都可以過蛇下ge 生活..
個時係花茶舖打工真係好多回憶,
最鐘意係聖誕節同情人節,
就算包禮物包到好累都開心,
見到d 人sweet sweet 甘買禮物俾喜歡ge人感覺好好^^
同埋有時返到舖頭,我地仲會收到大家留俾對方ge 信tim ^^