Sunday, November 11, 2007

好玩唔好做

圖片出處

今日做Fringe開幕,
見返唔少熟悉的面孔~
點頭打招呼外,
只能將大部分精力集中如何在十級混亂的情況下,
影到靚相,而又安全無恙,
真係好奇怪~而家啲澳門人,
越來越鐘意迫~

自從讀大學要開始搵生計之後,
已經無join佢哋的活動,
在文化沙漠的澳門堅持咁耐,
見到佢哋仲好enjoy做緊的事情,
十分難得~


見到大鳥,
我同佢講:好似好好玩喎!
佢答:係啊!不如入去一齊玩!!
我搖了搖相機:好呀!不過下次啦~
佢瞄了相機一眼,再望一望混亂的情況:係好玩啊~不過唔好做囉!

3 comments:

Anonymous said...

你用個張相係我公司同事影GA
佢都係一個同我較熟的攝友...ha...

其實我都有d興趣去ga
但因為太多人...實在唔想同人迫

Janet said...

Sandy,
你唔嚟係明智的決定,
因為見到fringe的工作人員都有整親~太混亂喇!!!

我本身想post自己啲相,不過屋企無card reader~我覺得自己影個啲都唔會太差~~^^

Anonymous said...

我那天也有去,真是很佩服他們那麼自得其樂的態度。