Sunday, March 09, 2008

嬲!!!

今日做寵物愛心大遊行,
有好多狗仔貓仔一齊行,
本應新鮮又好玩,畢竟係第一次嘛,
絕對有寄工作於娛樂的感覺。

不過過程中發生一件小插曲,
搞到本小姐嬲到死。

話說在遊行期間,
邊走邊影邊看之際,
突然發現兩名大學女同學參與其中,
其中一人手上拖住她的寵物狗。

這兩人,在大學同班時一直無乜交情,無乜兩句,
但又未至於交惡的地步。

今日…我同其中一人四目交投,
基於禮貌和習慣,
我隨即向她報以一個100%誠意+善意的點頭和微笑,
點之…對方竟然拎開塊面,扮睇我唔到!!!!

相識四年多,
已經唔係第一次係咁,
一下子,十級無明火起,
我當下幾想即刻衝埋去,
粗暴咁扯住佢件衫領喝佢:「你有無家教0架你!??!??!」

最後緊係無啦…
算...禍不及人哋父母...忍住…忍住...
不過條氣頂住到而家,超嬲!!
咁無禮貌都有!!
0胡~~0胡~~~~0胡~~~~

頂…XY你個Z吖…$*#&#*@*…(下省一百字…係!係一百個粗口字…!)
嬲…
十個嬲…

2 comments:

小管家 said...

乖乖唔好嬲,正所謂一樣米養白樣人,最緊要保持好自己既修養.
面對這些事我會用一句:"呢個世界仆街周圍都係,呢D仆街又算得係咩?"(對不起我寫了粗口弄髒你的Blog ><)

Janet said...

小管家,
絕對無問題的!
仆街只係一個動詞(當然有時係形容詞,甚至名詞~哈~)

我本人絕對覺得仆街唔係粗口,但有啲人好適合用仆街去形容~
:p