Sunday, March 16, 2008

童年回憶一則

今日突然在腦海中閃出一段回憶,
其實我已經無乜印象,
但我的潛意識記得。

當年三歲入幼稚園的時候,
唔知因乜事幹,
我極度唔願意返學,
一入課室就開始喊,
仲係要放聲大哭個種…直至放學。

煩人的程度,
俾著我會直頭將個細路沖落廁所。

當時有個堂哥或表哥之類的人同我同班,
只要同佢坐埋一齊就唔會再喊,
之後個班主任就迫住安排我同個堂哥/表哥一齊坐。

如果再唔收聲就趕我出班房,
由得我喊。

有一次好似係學校組織去旅行(其實都係去附近的公園仔),
之後好似因為落雨就無去到,
全級幼稚園的小朋友被安排留係操場,當去咗旅行,
(班番薯都無乜所謂啦,只不過美其名高高興興食一餐啫~)

重點係當大家都圍住一圈圈食零食之際,
唔知點解我無買到零食,
而且成個書包都好似放滿返學用的書,
(但我估應該係屋企人唔知,可能我上堂掛住喊,聽唔到老師話要去旅行,結果就無同屋企人講)。

當時只有三歲又鐘意喊的何小花,
竟然無喊、無痴住我堂哥/表哥,
仲懶有骨氣咁唔肯埋堆(可能實在係太無面喇,哈哈!)
記憶中個畫面就係我揹住個書包係操場到踱來踱去。

當年得三歲,我唔知我係個操場個一刻諗緊乜嘢,
但今日湧出記憶之際,
突然覺得好心酸。

家長真係要留意下子女在學校的情況和安排,
否則個女返學去旅行,無買零食真係好慘~
仲會留下一個唔係幾好的童年回憶。

No comments: