Sunday, March 30, 2008

工作.職業

昨日在街上偶遇一位中學同學,
不發一言,卻依然深深感受到他十足的疲憊,
千言萬語只吐出一句「公司好多嘢做」,
絕對明白,
簡單一句是遠遠不足以表達他在工作上遇到的困難和辛苦。

隔行如隔山,
朋友和同學分散於各行各業,
基於工作的需要,
或多或少都對每個行業的工作有基本概念。
但無論如何詳盡地解釋工作上的情況,
如何申訴工作遇到的困難和壓力,
旁人亦只能理解,卻不一定能體會箇中感受。

正如我都無法向其他人解釋,
點解香港公司可以單單為了一張新聞圖片,
就可以炒咗個攝影記者。

職場
被大部分人視為維持生計的地方,
對某啲人來說,是一個挑戰和表現自我的戰場,
對於我來說,
目前做記者這份工作,可以搵到滿足感,
(雖然做得唔係好,哈!)

總之,
工作無非都係求財,或者求開心,
如果兩樣都搵唔到,咁不如轉工。
呢個世界不嬲都係人搵工的權利大於工搵人,
(至少目前都仲係),
在我的立場來講,
工作唔一定要做得出人頭地,
但至少要做得開心囉!

終於買了被行家謔稱「noise王」的LX2,
試相機一貼......
noise又真係幾重,但越睇越鐘意,
俾佢哋話我講極都唔聽...
:p




No comments: