Wednesday, October 04, 2006

令人想瘋掉的月餅


中秋節在我家總是有種令人想瘋掉的感覺,
中秋節正日尚有幾天才到,
但我家已經收到至少十盒月餅,是蓮蓉的那種,
即係至現時為止,已經有四十個月餅被送到我家,相信係未來幾日會陸續有來,好恐怖!!!
屋企只有老豆會食月餅,其他人食少少已經牙痛咁聲,
我今年已經食咗四分之一個,算好俾面...因為我都有份攞返屋企,
己經叫咗亞媽請其他人食,因為真係唔想老豆食咁多,好唔健康呀!

結果亞媽話唔知送俾邊個...然後佢竟然問我:一係你有無世伯伯母要送呢?
世伯伯母...送月餅...(一,一)"
嘿嘿...邊位同胞的爸爸媽媽有興趣食月餅,可以打個電話俾我...
我一定親自攞上去俾世伯伯母...嘿嘿...

其實送月餅真係一件無益的事,又貴又重又唔健康又唔一定多人鐘意食,
但年年的月餅總是滿場飛的被人送來送去,
不如叫民署衛生局同埋經濟局宣傳吓,橫豎錢都要使,下年開始將月餅折現大家會唔會開心啲呢?

8 comments:

Anonymous said...

大家先到我的BLOG.有要事宣告,如果大家看到亂碼,我也無能為力了!

Anonymous said...

如果打不開請在網址後加上/index.html

Anonymous said...

對唔住,又係我,我剛剛才知道編碼用UNICODE就甚麼都可看到了。

Anonymous said...

如果有雪糕月餅的話我要食^^

點解你地個個都會收到咁多月餅GE
我都只不過收到兩盒JA

Janet said...

太皮,
blogspot不嬲都係用unicode,估唔到你而家先知~

sandy,
一人攞兩盒返屋企...夾埋已經好多喇~

Anonymous said...

係haagen-dazs我又唔mind呀,,,==:"...

Janet said...

俾十盒雪糕你食...都死啦~!

Anonymous said...

係雪糕都話有得食下先...
月餅...Oh!Shit!