Tuesday, October 31, 2006

失常

失常 --官恩娜

如果愛你 注定只可縱壞你
談情若需要去受氣 受到竟當做了趣味
何必怪你 喜愛收集眼淚不妨儲起
如流淚可以震撼你 樂意哭到令你歡喜

為你浪漫地守在懸崖 
資格用自尊換取不算壞 
准我垂頭繼續叩拜 
若你喜歡請你再踩 
盡情去表演即管欣賞 
即使不懂欣賞 不必擔心我自虐 
若然自愛也太過正常 
但你不愛正常 我願繼續失常 
原諒我不太會自量 沉迷戀愛怎去衡量 
全情地為一人 其實愛像信仰

-----------------------------------------------------------
如果有一樣事物可以令人徹底放下自尊去換取,
有時也是一種福氣;

友情.親情.愛情
工作.事業.金錢
賭錢.打機.嫖妓.玩具
滿足感.虛榮心........

各自對號入座;

5 comments:

小管家 said...

係ELLAO既新歌...
最近每日至少播一次,可能我都開始失常.
很多事我都放不低,因為那些所謂"自尊"把自己困死,究竟我的將來會是怎樣?努力爭取不過結局是否自己想要?
推薦鄭中基一首舊歌"ONE MORE TIME",係時候Relax下...

Anonymous said...

如果放下自尊是福氣,咁我估你未真正放下過自尊。

Janet said...

我有,可惜已經太遲,
只是放下自尊仍得不到幸福的結果,
一樣而已;

Unknown said...

放下自尊係福氣? 若果連自尊都放得下, 都真係無乜人會尊敬你仲係一個人. 要放低o既唔係自尊, 要放低o既只係偏執, 從另一個立場去了解整件事, 學懂取捨.

Janet said...

如果我有呢個智慧,
好多嘢都唔會變成今日咁~
你識我唔算好耐,
但都知我係咩人~
你同我都知Janet Ho衰咩~