Saturday, April 01, 2006

解決問題的方法

現在的我很怕誓神霹願地說:“我一定不會...”
或者“我以後會...”
因為我怕自己講得出,做唔到,
所以而家已經唔會好似以前咁“鐵齒”。

然而,當亞瑩問IVY:“佢地係咪態度照舊?”時,
我知道,我又講錯野,(定係做錯事?)

向前走一步,我又過唔到自己,
向後退一步,自己又做唔到,
站在原地的話,大家的日子也很難過。

原來世界真係有太多事解決唔到,
成日都話:用錢解決到的問題就唔係問題,
(無錢先係一個問題,我覺得~)
呢個世界真係有太多用錢解決唔到的問題了~

但我很相信時間會解決到些用錢解決唔到的問題,
時間過快一點吧~可以嗎?

1 comment:

Anonymous said...

Janet,
I got your blog long time before,
I always come here also,

you too la
Thanks for support ^.^